سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ جدید امین قباد بنام نبخش

دانلود آهنگ جدید امین قباد بنام نبخش

ترانه سرا : علی بحرینی / آهنگ ساز : امین قباد / تنظیم کننده : نوید سپهر / میکس و مستر : رضا پور رضوی

دانلود آهنگ جدید امین قباد بنام نبخش

Download New Music Amin GhobadNabakhsh

 

دانلود آهنگ جدید امین قباد بنام نبخش

 متن آهنگ امین قبادی بنام نبخش

نبخش منو که با تو بد بودم

نبخش منو که مردد بودم

نبخش اگه دنیا وساطت کرد

اگه اشکم سماجت کرد

اگه بی تو زمین خوردم

نبخشش اگه حتی دیدی مردم

نبخش ارزش بخشش نداره کسی که خیانت کرد

من خجالت می کشم از

این که انقدر عاشقت کردم

حقمه بی تو بمونم سرد ساکت تنها با دردم

چی جوری میتونه توو چشمات نگاه کنه

 منی دانلود آهنگ جدید که گناه کنه منو نبخش

منم اون کسی که با یه دنیا اشتباه

تو رو بی پناه کردم منو نبخش

من خجالت می کشم از

این که انقدر عاشقت کردم

حقمه بی تو بمونم سرد ساکت تنها با دردم

نبخش منو که با تو بد بودم

نبخش منو که مردد بودم

نبخش اگه دنیا وساطت کرد

اگه اشکم سماجت کرد

اگه بی تو زمین خوردم

نبخشش اگه حتی دیدی مردم

نبخش ارزش بخشش نداره کسی که خیانت کرد