سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ جدید جعفر بنام تو داری به چی فکر می کنی

دانلود آهنگ جدید جعفر بنام تو داری به چی فکر می کنی

دانلود آهنگ جدید جعفر بنام تو داری به چی فکر می کنی

Download New Music Jafar Dari Be Chi Fekr Mikoni

 

دانلود آهنگ جدید جعفر بنام تو داری به چی فکر می کنی

دارم به این فکر میکنم چرا ساعت 2 نمیشه
که دبیرستان دخترونه تعطیل نمیشه میخام برم مخ بزنم
دارم میرم مثل موشک وقتی کلانتریو دیدم قایم میشم مثل موشم
تو داری به چی فکر میکنی جوراب منو میدی یا نه
بگو توئم هرجا رفتی تسبیح منو دیدی یا نه
تو داری به چی فکر میکنی جوراب منو میدی یا نه
بگو توئم هرجا رفتی تسبیح منو دیدی یا نه
من گردو میشکنم گردو ها چرا پوچه الان
گردو هارو من خریدم از دست فروش کوچه الان
همش دارم فکر میکنم به صورت پر از جوش جوشیت
من بی تو حال میکنم چه خوبه که تو نباشی تو داری به چی فکر میکنی
جوراب منو میدی یا نه
بگو توئم هرجا رفتی تسبیح منو دیدی یا نه
من نمیفهمم که چرا قرمه سبزی اینقدر سبزو بی مزس
بچگی کردم قرمه سبزی دوست داشتم بچگی کردم
شبیه گولی اما واسه من مثل یه بچه چوبی واسه دیدن موز جلو میوه فروشی
همش میخونی
تو داری به چی فکر میکنی جوراب منو میدی یا نه
بگو توئم هرجا رفتی تسبیح منو دیدی یا نه
هی پسر دانلود آهنگ جدید  بیا اینجا ببینم
جلو مدرسه دخترونه چیکار داری میکنی این چیه دستته
جناب سروان بخدا این شماره تخلیه چاهه نمیخام شماره بدم

دارم به این فکر میکنم چرا ساعت 2 نمیشه
که دبیرستان دخترونه تعطیل نمیشه میخام برم مخ بزنم
دارم میرم مثل موشک وقتی کلانتریو دیدم قایم میشم مثل موشم
تو داری به چی فکر میکنی جوراب منو میدی یا نه
بگو توئم هرجا رفتی تسبیح منو دیدی یا نه
تو داری به چی فکر میکنی جوراب منو میدی یا نه
بگو توئم هرجا رفتی تسبیح منو دیدی یا نه
من گردو میشکنم گردو ها چرا پوچه الان
گردو هارو من خریدم از دست فروش کوچه الان
همش دارم فکر میکنم به صورت پر از جوش جوشیت
من بی تو حال میکنم چه خوبه که تو نباشی تو داری به چی فکر میکنی
جوراب منو میدی یا نه
بگو توئم هرجا رفتی تسبیح منو دیدی یا نه
من نمیفهمم که چرا قرمه سبزی اینقدر سبزو بی مزس
بچگی کردم قرمه سبزی دوست داشتم بچگی کردم
شبیه گولی اما واسه من مثل یه بچه چوبی واسه دیدن موز جلو میوه فروشی
همش میخونی
تو داری به چی فکر میکنی جوراب منو میدی یا نه
بگو توئم هرجا رفتی تسبیح منو دیدی یا نه
هی پسر بیا اینجا ببینم
جلو مدرسه دخترونه چیکار داری میکنی این چیه دستته
جناب سروان بخدا این شماره تخلیه چاهه نمیخام شماره بدم