سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ گریه نکن از فرزین

دانلود آهنگ گریه نکن از فرزین با کیفیت اورجینال

دانلود آهنگ گریه نکن از فرزین

Download Music Farzin – Gerye Nakon

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ گریه نکن از فرزین

متن آهنگ گریه نکن از فرزین

قسمت میدم پشت سر من
من مسافر
گریه نکن گریه نکن گریه نکن
بیشتر از جونم من دوستت دارم این دم آخر
گریه نکن گریه نکن گریه نکن
می برم با خود من کوله بار خاطره هارو
گریه نکن گریه نکن گریه نکن
می خوام ببینی با لب خندون صبح فردا رو
گریه نکن گریه نکن گریه نکن
بر می گردم با یه دنیا جلوه های عاشقانه
گریه نکن
بر می گردم که بخونم در وصف تو باز ترانه
گریه نکن
توی دنیا تورو دارم برای من همین بسه
گریه نکن
خوب ترینه بهترینه اون که با هم نفسه
گریه نکن
قسمت میدم پشت سر من
من مسافر
گریه نکن گریه نکن گریه نکن
بیشتر از جونم من دوستت دارم این دم آخر
گریه نکن گریه نکن گریه نکن
می برم با خود من کوله بار خاطره هارو
گریه نکن گریه نکن گریه نکن
می خوام ببینی با لب خندون صبح فردا رو
گریه نکن گریه نکن گریه نکن
بر می گردم با یه دنیا جلوه های عاشقانه
گریه نکن
بر می گردم که بخونم در وصف تو باز ترانه
گریه نکن
توی دنیا تورو دارم برای من همین بسه
گریه نکن
خوب ترینه بهترینه اون که با هم نفسه
گریه نکن
توی دنیا تورو دارم برای من همین بسه
گریه نکن
خوب ترینه بهترینه اون که با من هم نفسه
گریه نکن
توی دنیا تورو دارم برای من همین بسه
گریه نکن
خوب ترینه بهترینه اون که با هم نفسه
گریه نکن

آهنگ فرزین گریه نکن